اخبار ویژه
با هماهنگی سازمان بسیج کارگری سپاه عاشورا:

اعضای موکب شهدای کارگری آذربایجان شرقی با نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز دیدار کردند

کد خبر : 9439
سه شنبه 2 آبان 1396 - 13:10

اعضای موکب شهدای کارگری آذربایجان شرقی با هماهنگی سازمان بسیج کارگری سپاه عاشورا با نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی بسیج کارگری سپاه عاشورا، اعضای موکب شهدای کارگری آذربایجان شرقی با نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز دیدار کردند.

حجت الاسلام محمد علی آل هاشم نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه تبریز در این دیدار اجر زائرین امام حسین (ع) را زیاد و ثواب خادمین زائران را خیلی بیشتر توصیف کرد. حجت الاسلام آل هاشم به برنامه دشمنان جهت تضعیف هرساله حضور زائرین در  ایام اربعین حسینی اشاره نمود و اظهار داشت: از نظر سیاسی نیز راهپیمایی اربعین حسینی اهمیت بالایی دارد و با وجود تمامی خصومت ها و تهدیدها هر ساله شاهد حضور پررنگتر زائرین در این ایام هستیم. امام جمعه تبریز در ادامه این دیدار برای خادمین موکب شهدای کارگری استان آرزوی توفیق و سلامتی نمود.

سرگرد پاسدار محمد جواد عقلمندی مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه عاشورا در این دیدار به برنامه موکب شهدای کارگری استان اشاره نمود و افزود: موکب شهدای کارگری استان به همت خادمین آن که اکثرا فرماندهان اسبق سپاه هستند، در ایام اربعین حسینی در محل کربلای معلی برپا خواهد گردید. مدیر اجرایی موکب شهدای کارگری آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: در این موکب اکیب های امدادی و فرهنگی در کنار اسکان و تغذیه به زائرین حسینی در ایام اربعین خدمت رسانی خواهند نمود.

گفتنی است در پایان این دیدار حجت الاسلام محمد علی آل هاشم نماینده محترم ولی فقیه در استان لوح خادمین موکب شهدای کارگر آذربایجان شرقی را تقریظ نمودند.

ارسال توسط : خبرنگار آذربای…
بازدید
دیدگاه