اخبار ویژه
با حضور جانشین سپاه عاشورا صورت گرفت:

افتتاح پایگاه بسیج کارگری در شرکت انتقال خطوط لوله و مخابرات نفت استان آذربایجان شرقی:

کد خبر : 14094
دوشنبه 11 آذر 1398 - 12:58

به همت حوزه چهار کارگری شهید باهنرتبریز و با حضور مسئول بسیج کارگران و کارخانجات استان طی مراسمی پایگاه شهید محسن حججی در شرکت اتقال خطوط لوله و مخابرات نفت استان افتتاح گردید.

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان آذربایجان شرقی ، سردار عباسقلی زاده جانسین سپاه عاشورا به همراه مسئول بسیج کارگران و کارخانجات استان طی مراسمی پایگاه بسیج شهید محسن حججی را در شرکت انتقال خطوط لوله و مخابرات نفت استان آذربایجان شرقی افتتاح نمود.

سردار عباسقلیزاده جانشین فرمانده سپاه عاشورا در مراسم افتتاح این پایگاه اظهار داشت بعضی سوء مدیریت ها در داخل کشور نارضایتی های مردم را بیشتر می کند.

وی گفت مشکلات کشور فقط با روحیه انقلابی و بسیجی قابل حل هستند.

ایشان تحرکات اخیر دشمن را ناشی از عدم شناخت از نیروهای انقلاب و ولایتمدار ایران دانست و گفت اگر دشمنان بدانند که مردم چگونه پشت این انقلاب هستند نمی تواندد نگاه چپی به این نظام بیاندازند.

وی ظرفیت بسیج در جهت حل مشکلات را یکی از ظرفیتهای عظیم کشور دانست و افزود: سپاه و بسیج برای حل مشکلات کشور همواره در کنار دولت و مردم بوده است و بسیج با ایجاد این پایگاه کمک حال مدیران در جهت کمک به مشکلات آنان خواهد بود.

ارسال توسط : خبرنگار آذربای…
بازدید
دیدگاه