اخبار ویژه
به همت سازمان بسیج کارگری سپاه عاشورا:

اولین دوره مسابقات استانی پینت بال کارگران بسیجی آذربایجان شرقی برگزار گردید.

کد خبر : 7922
پنجشنبه 14 اردیبهشت 1396 - 09:04

اولین دوره مسابقات استانی پینت بال کارگران بسیجی آذربایجان شرقی به همت سازمان بسیج کارگری سپاه عاشورا در محل میدان پینت بال لشکر عملیاتی 31 عاشورا برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار فرهنگی بسیج کارگری سپاه عاشورا، سرگرد پاسدار محمد جواد عقلمندی در مراسم افتتاحیه مسابقات استانی پینت بال کارگران بسیجی آذربایجان شرقی گفت: هدف از برگزاری این مسابقات ایجاد روحیه نشاط و شادابی کارگران بسیجی است.

عقلمندی افزود: پیام مسابقات پینت بال این است که کارگران بسیجی ضمن اینکه در جبهه جنگ مقدم اقتصادی و خط تولید طبق فرموده مقام معظم رهبری کار جهادی می کنند، در کنار آن همچون 8 سال دفاع مقدس، آمادگی رزمی خود را نیز حفظ نموده اند.

وی خاطر نشان کرد: کارگران هم در جبهه اقتصادی و هم جنگ سربلند بیرون آمده اند.

 

سرهنگ پاسدار بهروزی مشاور فرمانده سپاه عاشورا در امر بسیج ضمن تبریک ایام خجسته ماه شعبان که منتسب به ماه پیامبر است، گفت: اعیاد شعبانیه، میلاد امام حسین (ع) و حضرت عباس (ع)، روز پاسدار و روز جانباز و نیمه شعبان سالروز ولادت منجی عالم بشریت، سالروز شهادت مرتضی مطهری و روز معلم در کنار هفته کار و کارگر به مراسمات جلوه دیگری داده اند.

بهروزی افزود: در مجموعه ویژه ای از نظام قرار داریم و آن عبارت است از شجره طیبه بسیج و بسیجیان در همه زمینه ها چه در مسائل فرهنگی و چه جبهه تلاش و مسائل اقتصادی باید سرآمد باشند.

مشاور فرمانده سپاه عاشورا در امر بسیج خاطر نشان کرد: در تمامی عرصه های تهدید وظایف بسیج مشخص است و باید بسیج آمادگی های کامل خود را حفظ نماید.

بهروزی گفت: در ایام انتخابات قرار داریم و انتظار مقام معظم رهبری دو مورد ویژه است؛ نکته اول حضور حداکثری در پای صندوق های رای و نکته دوم حضور با بصیرت و آگاهی می باشد.

وی افزود: هر رأیی که به صندوق های رای ریخته می شود، مسئولیت دارد و پشتوانه آن بصیرت و انتخاب آگاهانه است.

بهروزی ابراز داشت: مسابقات پینت بال ویژگی های خاصی در خود دارد از جمله تحرک و شور و در کنار آن نکات ظریفی نیز وجود دارد که به عنوان فرد مبارز و برتر و تیم برتر که در تمامی عرصه های اجتماعی نیز همین طور است و هر پست حساس ترین و هر لحظه خطرناکترین لحظه است.

 گفتنی است 8 تیم 4 نفره از کارگران بسیجی کارخانجات و واحدهای تولیدی و صنعتی در این مسابقات حضور داشتند و در خاتمه تیم پینت بال پایگاه بسیج کارگری سیمان صوفیان حوزه شبستر به مقام نخست دست یافت.

 

ارسال توسط : خبرنگار آذربای…
بازدید
دیدگاه