اخبار ویژه
در راستای طرح "ایران یار"-آذربایجان شرقی

بازدید دانش آموزان از شرکت خاک چینی ایران

کد خبر : 12431
چهارشنبه 17 بهمن 1397 - 09:02

در راستای طرح "ایران یار" دانش آموزان استان آذربایجان شرقی (شهرستان مرند) از شرکت آخاک چینی ایران بازدید کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگری استان آذربایجان شرقی، به همت حوزه بسیج کارگری شهید کسایی شهرستان مرند 133 نفر از دانش آموزان مدرسه راهنمایی شهید حسن زاده و دبیرستان فجر انقلاب مرند در قالب طرح «ایران یار» که با هدف حمایت از کالای ایرانی برگزار می شود، با حضور در شرکت خاک چینی ایران ، از فعالیت های این واحد بازدید کردند.

شرکت سهامی خاک چینی ایران بعنوان بزرگترین و پرسابقه ترین شرکت در تولید انواع کائولن فرآوری شده بصورت رشته ای و مکانیزه در خاومیانه و ایران می باشد. این شرکت در کیلومتر5 جاده قدیم مرند، جلفا تاسیس و در سال 1372 به بهره برداری رسیده. این مجموعه مفتخر است که با بیش از 25 سال سابقه درخشان در تولید مواد اولیه همواره پشتیبان صنایع تولید کننده ظروف بهداشتی، کاشی و سرامیک ، مقره سازی عایق ها، سیمان بتن سبک و آجرنسوز و... بوده است.

در این بازدید بعد از توضیحات کارشناسان مربوطه از نقش این شرکت در چرخه تولید ملی فرآورده های ظروف چینی کشور، دانش آموزان با تمامی مراحل تولید آشنا شدند و در پایان به رسم ادب به تمامی بازدیدکنندگان هدایایی از محصولات تولید شده با مواد فرآوری شده شرکت تقدیم گردید.

ارسال توسط : خبرنگار آذربای…
بازدید
دیدگاه