اخبار ویژه
درراستای حمایت از رونق تولید و توسعه اشتغال:

بازدید مسئول بسیج کارگری و کارخانجات استان آذربایجان شرقی از واحد صنعتی پارت صنعت.

کد خبر : 12713
پنجشنبه 22 فروردین 1398 - 13:29

درراستای حمایت از رونق تولید و توسعه اشتغال مسئول بسیج کارگری و کارخانجات استان آذربایجان شرقی از واحد صنعتی پارت صنعت بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی بسیج کارگری سپاه عاشورا، درراستای حمایت از رونق تولید و توسعه اشتغال مسئول بسیج کارگری و کارخانجات استان آذربایجان شرقی ضمن بازدیداز واحد صنعتی پارت تولید کننده قطعات خورویی واقع در شهرک سرمایه گذاری خارجی جهت رفع مشکل نقدینگی این واحد بمنظور بهره برداری از فاز های بعدی برای توسعه اشتغال در جلسه ای که بدین منظور در ساختمان اداری شرکت برگزار شد حضور پیدا کردند.

محمد جواد عقلمندی با بیان اینکه نیاز امروز کشور ما اقتصاد قوی، تولید قوی، همراه با مدیریّت قوی می باشد. اشاره کردندکه اینها مستلزم گسترش فرهنگ انقلابی، اتحاد ملی، امنیت مستمر، پیوند عمومی ملت با نظام و حضور مسئولان شجاع و پرکار در مدیریت های کلان کشور می باشد.

وی در ادامه با تشریح سیاست های کاری بسیج کارگری آمادگی این سازمان را برای حمایت از واحدهای تولیدی در راستای تحقق رونق تولید و ایجاد اشتغال اعلام کردند.

دکتر رضایی سرپرست بانک توسعه تعاون استان آذربایجان شرقی نیز با بیان اینکه این بانک بر اساس سیاست های ابلاغی اصل 44 از سوی مقام معظم رهبری تاسیس گردیده است آمادگی این مجموعه را برای تامین نقدینگی واحدهای تولیدی و صنعتی استان را اعلام کردند.

ارسال توسط : خبرنگار آذربای…
بازدید
دیدگاه