اخبار ویژه
به همت سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان آذربایجان شرقی:

با حضور حجت الاسلام و المسلمین دکتر آل هاشم امام جمعه تبریز ، شیفت ایثار کارگران بسیجی در شرکت سرم سازی شهید قاضی تبریز آغازگردید:

کد خبر : 14812
دوشنبه 26 اسفند 1398 - 16:08

به گزارش خبرنگار فرهنگی بسیج کارگران و کارخانجات استان آذربایجان شرقی، همزمان با افزایش نیاز به سرم و فرآورده های تزریقی در مراکز درمانی و بهداشتی در کشور، و بمنظورافزایش تولید ورفع نیازمندی موجود، شیفت ایثاراز صبح امروز در شرکت سرم سازی شهید قاضی تبریزتبریز آغاز بکار کرده است.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم، امروز در بازدید از شیفت ایثار سرم سازی شهید قاضی تبریز گفت: فعالیت سه شیفت این شرکت در کنار وظیفه ذاتی آن که تولید سرم و مشتقات تزریقی است است در راستای مسئولیت خود اقدام به راه اندازی شیفت ایثار کرده که اقدامی جهادی و قابل تحسین است.

وی نقش مجموعه های تولیدی دارویی و مواد ضدعفونی کننده را در مبارزه با کرونا ویروس بسیار مهم دانست و تاکید کرد: مردم توصیه های وزارت بهداشت را جدی بگیرند و از تردد و حضور در مکان های پر جمعیت بشدت اجتناب کنند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به حجم تولید ماسک و دستکش و مواد ضدعفونی در کشور، افزودند اگر درمدیریت شبکه توزیع دقت شود و دست محتکرین و سودجویان قطع شود مردم در تهیه این اقلام دچار مشکل نخواهند شد و خواستار برخورد قوه قضاییه با افراد فرصت طلبی شدند که سلامت مردم و جامعه را هدف گرفته اند.

ایشان در آخر افزودند: با مجاهدتی که کادر پزشکی و درمانی بیمارستان ها انجام می دهند و با توجه مضاعف مردم برای رعایت بهداشت فردی و محیط و مهمتر از آن، توکل بر خدا، ویروس کرونا را شکست خواهیم داد.

گفتنی است شرکت سرم سازی شهید قاضی به عنوان بزرگترین شرکت در کشور، بیش از 60 درصد نیازمندیهای کل کشور را تامین می نمایند و برای جلوگیری از کمبود محصول در بازار کارگران بسیجی شرکت بصورت ایثارگرانه به کار و تولید مشغول هستند.

ارسال توسط : خبرنگار آذربای…
بازدید
دیدگاه