اخبار ویژه
اصلی ترین نقشه دشمن در حال حاضر ایجاد انحراف در مسیر اهداف انقلاب اسلامی ایران هست.

بصیرت عامل رهایی از فتنه ها:

کد خبر : 14292
سه شنبه 10 دی 1398 - 10:25

به گزارش خبرنگار فرهنگی سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان آذربایجان شرقی نشست روشنگری فرماندهان و اعضای شورای پایگاه های مستقر در مجتمع تراکتورسازی با حضور و سخنرانی سرهنگ پاسدار حسین پوراسماعیل جانشین ناحیه امامت تبریزدر محل اتاق جلسات شرکت تراکتورسازی برگزار گردید.

ابتدای جلسه با خیرمقدم گویی و بیان برخی نکات پیرامون رونق تولید و نقش روحیه بسیجی و همچنین بصیرت و خودکفایی و بیان احادیثی از پیامبر اکرم(ص) توسط مهندس ابوالفتح ابراهیمی مدیرعامل گروه صنعتی تراکتورسازی ایران آغاز شد.

در ادامه جانشین محترم سپاه امامت تبریز ضمن تبیین حوادث مربوط به فتنه سال 88 و بصیرت مردم ایران اسلامی در ۹دی همان سال که منجر به رفع آن گردید. ۴رکن ماهیت دینی انقلاب، وجود ولایت فقیه، مردم همیشه در صحنه و وجود شجره طیبه بسیج را عامل زنده ماندن و پویایی انقلاب دانستند.

وی افزود :بیشترین هزینه را در این ۴۰سال گذشته برای حفظ و پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را رهبری و بسیج متحمل شده اند‌.

 پوراسماعیل در ادامه گفت: دشمن از ابتدای انقلاب هر ۱۰ سال یکبار قصد براندازی نظام و انقلاب اسلامی را داشته که با هوشیاری مردم و درایت رهبر معظم انقلاب نقشه برآب شده است.

ایشان در آخر: بصیرت را در یک کلمه، عمل به هنگام توصیف کرده و در بحث انتخابات وظیفه اصلی را شرکت در انتخابات و انتخاب اصلح عنوان نمودند.

ارسال توسط : خبرنگار آذربای…
بازدید
دیدگاه