اخبار ویژه
مراسم گرامیداشت ایام الله دهه فجر در داروسازی دانا:

به کارگیری عملی سیاست های اقتصاد مقاومتی می‌تواند ما را از بسیاری از بن بست های اقتصادی نجات دهد:

کد خبر : 14612
شنبه 19 بهمن 1398 - 17:02

به گزارش خبرنگار فرهنگی سازمان بسیج کارگران وکارخانجات استان آذربایجانشرقی؛ حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم درمراسم گرامیداشت ایام الله دهه فجر در داروسازی دانا، افزود: پیرروزی انقلاب اسلامی و 41 سال این پیروزی را گرامی می داریم و این پیروزی اقتدار مردم است.

وی ادامه داد: یکی از رموز پیروزی انقلاب اسلامی اعتقاد مردم و دیگری حضور مردم در صحنه بود که پیر و جوان و کلیه آحاد مردم با تمام فشارها وارد صحنه شدند تا اینکه نقش خود را در پیروزی انقلاب ایفا کردند.

حجت الاسلام آل هاشم اظهارداشت: یکی از عوامل پیروزی انقلاب اسلامی نقش صحیح ورهبری پیامبرگونه حضرت امام خمینی (ره) و حضور مردم بود که دقیق و صحیح انقلاب اسلامی را هدایت کرد و بعداز 41 سال انقلاب اسلامی با عظمت به جلو می رود همانطور که امروز در دنیای اسلام این حرکت به راه انداخته شده است و این انقلاب به دنیا صادر شده است.

حجت الاسلام آل هاشم افزود: شهادت سردار سلیمانی موجب وحدت مسلمانان شد و تشیع جنازه وی در کربلا و نجف و کاطمین و مشهد و تهران و قم واهواز که نزدیم به 25 میلیون نفر شرکت کردند مردم نشان دادند که به انقلاب اسلامی علاقه مند و به افراد مخلص قدردان هستند. ایشان در ادامه گفتند:در شرایط فعلی، بسیاری از مشکلات کشور ناشی از سوء مدیریت در بخش های مختلف است و بدون تردید در صورتی که تمام ظرفیت های کشور بدون نگاه سیاسی به کارگیری شوند بر بسیاری از مشکلات اقتصادی فائق خواهیم آمد.

وی افزود: در شرایطی که کشور تحت تحریم‌های ظالمانه دشمنان در حوزه‌های مختلف است، به کارگیری عملی سیاست های اقتصاد مقاومتی می‌تواند ما را از بسیاری از بن بست های اقتصادی نجات دهد.

بعد از اتمام مراسم نماز ظهر و عصر به امامت ایشان در محل برگزاری مراسم اقامه گردید.

ارسال توسط : خبرنگار آذربای…
بازدید
دیدگاه