اخبار ویژه
در آستانه روز جهانی قدس:

بیانیه سازمان بسیج کارگری آذربایجان شرقی به مناسبت راهپیمایی روز جهانی قدس 1396

کد خبر : 8276
پنجشنبه 1 تیر 1396 - 10:46

سازمان بسیج کارگری آذربایجان شرقی به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه ای صادر نمود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی بسیج کارگری سپاه عاشورا، سازمان بسیج کارگری آذربایجان شرقی در آستانه روز جهانی قدس بیانیه ای صادر نمود. متن بیانیه به شرح ذیل است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

«تنها راه‌حل مساله فلسطین، مقاومت است و مبارزه است.»

مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)

 

روز جهانی قدس گرامی ترین میراث حضرت امام خمینی (ره) و با ارزش ترین هدیه الهی به مردم ظلم ستیز جهان است. اکنون با گذشت 39 سال از پیدایش روز قدس و ظهور مدل جدیدی از همراهی با ملت فلسطین و محکومیت ظلم و اشغالگری صهیونیست‌ها و حامیان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای آن، منطقه در آستانه یک نقطه عطف راهبردی قرار گرفته است. اضمحلال گروههای تروریستی منطقه در حالی است که ایادی استکبار به سرکردگی آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونیستی و اعراب مرتجع منطقه به ویژه رژیم سعودی بیشترین حمایت را از آنان بعمل آورده اند و این، نوید پیروزی نهایی را می دهد و به فرموده مقام عظمای ولایت؛ اسرائیل 25 سال آینده را نخواهد دید.

 

سازمان بسیج کارگری آذربایجان شرقی در آستانه روزجهانی قدس، ضمن اعلام انزجار از جنایات رژیم های غاصب و مرتجع منطقه در سرزمینهای اسلامی به ویژه سوریه، عراق، یمن و دیگر کشورها با قاطعیت اعلام می دارد که ایران اسلامی با تأسی از فرامین راهگشای امام خمینی(ره) و رهبر فرزانه انقلاب به راه خود ادامه داده و حامی همه انسان‌های مظلوم جهان خواهد بود و با امید به آزادی قدس عزیز و برقراری عدل و عدالت و سقوط همه خودکامگان و ظالمان جهان، از مردم شریف و شهید پرور علی الخصوص جامعه کارگری و کارفرمایی استان برای حضوری حماسی و پرشور در راهپیمایی روز قدس دعوت به عمل می آورد تا پیمانی دوباره با آرمانهای امام راحل (ره) و شهدای عظیم الشان تحت لوای پرچمدار قافله، حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) ببندند.

سازمان بسیج کارگری آذربایجان شرقی

ارسال توسط : خبرنگار آذربای…
بازدید
دیدگاه