اخبار ویژه
برگزاری رزمایش کمک های مومنانه دراستان آذربایجان شرقی؛

تداوم کمک‌های مومنانه با محوریت بسیج کارگران و کارخانجات؛

کد خبر : 16354
شنبه 25 بهمن 1399 - 10:41

به گزارش خبرنگار فرهنگی بسیج کارگران و کارخانجات استان آذربایجان شرقی، در ادامه مرحله سوم کمک‌های مومنانه، در آستانه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی 20 هزار بسته کمک‌های مومنانه در سطح استان آذربایجان شرقی با محوریت بسیج کارگران و کارخانجات استان تهیه و توزیع خواهد شد.

دباغی مسئول بسیج کارگری از تهیه و توزیع ۲۰ هزار بسته توسط جامعه کارگری خبر داد و گفت: از اولین روزهای شیوع کرونا، جامعه کارگری در کنار فعالیت‌های عادی خود، در مقابله با کرونا نقش آفرینی کرده که رزمایش امروز مصداق بارز و عینی از تلاش جامعه کارگری در این عرصه است.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی و امام جمعه تبریز هم در این رزمایش گفت: از همت والای سپاه عاشورا و سردار خرّم فرمانده آن تشکر میکنم که الحق و الانصاف از روز اول شیوع کرونا نقش آفرینی بی بدیلی ایفا کرده‌اند.

امام جمعه تبریز اظهار داشت: تنها انقلابی که با پیروزی انقلاب و حضور مردم در صحنه‌های انقلاب به پایان نرسیده، انقلاب اسلامی‌است. مردم از اول پیروزی نقش آفرین اصلی بودند.

سردار رعیتی فرد مسئول سازمان بسیج کارگری کشور نیز در این رزمایش گفت: انقلاب اسلامی‌معجزه قرن بیستم بود و در قرن بیست و یک نیز الگوی مردمسالاری دینی را به دنیا عرضه کرد. در شرایطی که در تحریم هستیم و کرونا شرایط سختی را برایمان ایجاد کرده، خط تولید کارخانجات تعطیل نشده است.

سردار عابدین خرّم فرمانده سپاه عاشوار در این رزمایش عنوان داشت: بسیج از اولین روز شیوع کرونا از طریق پایگاه‌های مقاومت، کمک مومنانه را در دستور کار قرار داد.

سردار خرّم با اشاره به کمک خیرین در این طرح بزرگ افزود: تمامی‌هزینه‌های صرف شده برای کمک‌های مومنانه در سطح استان توسط خیرین تامین شده و مجموع ارزش آنها بیش از ۲۴۴ میلیارد تومان است.

فرمانده سپاه عاشورا همچنین با اشاره به طرح شهید سلیمانی در مهار کرونا تاکید کرد: مجموعه سپاه و بسیج از دو ماه قبل طرح بزرگ شهید سلیمانی را با کمک دانشگاه علوم پزشکی تبریز برگزار کرده و ادامه میدهد.

ارسال توسط : خبرنگار آذربای…
بازدید
دیدگاه