اخبار ویژه
در آستانه یوم الله 13 آبان:

سازمان بسیج کارگری آذربایجان شرقی به مناسبت یوم الله 13 آبان بیانیه‌ای صادر کرد

کد خبر : 9528
پنجشنبه 11 آبان 1396 - 09:39

سازمان بسیج کارگری آذربایجان شرقی به مناسبت یوم الله 13 آبان روز استکبار ستیزی ملت ایران بیانیه‌ای صادر نمود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی بسیج کارگری سپاه عاشورا، سازمان بسیج کارگری آذربایجان شرقی به مناسبت یوم الله 13 آبان روز استکبار ستیزی ملت ایران بیانیه‌ای صادر نمود. متن بیانیه به شرح ذیل است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

سیزده آبان روز بسیار مهمی است؛ به یک معنا روز دانش‏‌آموز است، به یک معنا روز دانشجوست، به یک معنا روز استواری ملت ایران در مقابل ترفند استکبار است.

مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)

 

یوم الله ١٣ آبان نقطه عطفی در جهت سرعت بخشیدن به روند شکل‌گیری، تداوم و بالندگی انقلاب اسلامی است و برجسته‌ترین ویژگی آن در مبارزه مستمر ملت ایران با استکبار جهانی است.

رخدادهای سرنوشت‌ساز و آموزنده 13 آبان ماه در سال‌های 1343، 1357 و 1358 هر یک سرفصل نوینی از تاریخ مبارزه و رویارویی ملت ایران در برابر استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار به شماره رفته و نشان می‌دهد هیچ قدرت مادی  بزرگی هرگز قادر نخواهد بود اراده خود را به ملت مؤمن، انقلابی و عاشورایی ایران اسلامی تحمیل نماید.

آمریکا همچنان شیطان بزرگ و دشمن شماره یک انقلاب اسلامی و ملت ایران به شمار می‌رود و سیاهه‌ خباثت‌ها و جنایت‌های کاخ سفید که پیمان شکنی و اعتمادپذیری هیأت حاکمه آن را تائید می‌کند لزوم هوشمندی و هوشیاری برابر سیاست‌ها و نقشه‌های آنان به ویژه در دوره پس از برجام و تحمیل تحریم های متعدد به بهانه های مختلف را مورد تاکید قرار می‌دهد.

سازمان بسیج کارگری آذربایجان شرقی از دولتمردان می خواهد با ایستادگی در مقابل زیاده خواهی ها و توطئه های استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جهانخوار، از حقوق ملت ایران و ملتهای مظلوم و ستمدیده منطقه ذره ای کوتاه نیایند و به حول و قوه الهی و با تلاش مسئولان ذیربط تحت تدابیر رهبر فرزانه انقلاب و با پشتیبانی ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی علیرغم تمامی خباثت ها نقشه های شوم آنان به ویژه در جغرافیای جهان اسلام تعبیر نخواهد شد.

کارگران و کارآفرینان بسیجی استان آذربایجان شرقی ضمن گرامیداشت رشادت ها و حماسه آفرینی های دانش آموزان و دانشجویان در این روز بزرگ، دوشادوش قاطبه ملت ایران با حضور خود در مراسم راهپیمایی 13 آبان، ضمن تجدید میثاق با آرمانهای امام عظیم الشان (ره) و شهدای انقلاب اسلامی، با تأسی به مولا و رهبر انقلابی و دوراندیش خود امام خامنه‌ای (مد ظله ‌العالی) خشم و انزجار خود را از استکبار جهانی ابراز می‌نمایند.

 

ارسال توسط : خبرنگار آذربای…
بازدید
دیدگاه