اخبار ویژه
مراسم گرامیداشت شهادت سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی در سالن اجتماعات داروسازی زهراوی تبریز:

فقدان شهید سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی تلخ است.

کد خبر : 14376
سه شنبه 17 دی 1398 - 12:24

به گزارش خبرنگار فرهنگی سازمان بسیج کارگران وکارخانجات استان آذربایجانشرقی؛ نشست گفتمان سازی فرهنگی انقلابی با محوریت گام دوم انقلاب و مراسم گرامیداشت شهادت سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی در سالن اجتماعات داروسازی زهراوی برگزار گردید.

محمدجواد عقلمندی مسئول بسیج کارگران و کارخانجات استان در این مراسم حضور گسترده مردم در مراسم وداع و تشییع سردار سلیمانی رابه معنای گرامیداشت ارزش‌هایی همچون اخلاق، ایمان، مردم داری، ساده زیستی، پاکی، انقلابی بودن، تابع امام و رهبری بودن دانست که همه اینها در وی مستتر بود.

عقلمندی در ادامه گفت: مردم با حضور گسترده خود در مراسم تشییع وی به امریکایی‌ها پیام دادند که تو را نمی‌خواهیم و همچنین خواب برخی افراد و گروه‌ها را مبنی بر همگرایی با آمریکا نقش بر آب کرد و بزرگی و وفاداری ملت ایران را به انقلاب اسلامی بیش از پیش نماین تر کرد.

وی در آخر با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که شهید سلیمانی چهره‌ی بین‌المللی مقاومت است و همه‌ی دلبستگان مقاومت خونخواه اویند. همه‌ی دوستان -‌ و نیز همه‌ی دشمنان - بدانند خط جهاد مقاومت با انگیزه‌ی مضاعف ادامه خواهد یافت و پیروزی قطعی در انتظار مجاهدان این راه مبارک است، اعلام کرد ما تربیت یافتگان و سربازان حاج قاسم سلیمانی دست به ماشه سلاحهایمان و چشم به لبهای رهبر و فرمانده عزیزمان، آماده انتقام سخت از قاتلان آن مجاهد بزرگ اسلام هستیم.

حجت الاسلام و المسلمین کاملی فر مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا ،در این مراسم گفتند: دلیل اینکه همه مردم دنیا برای سردار سلیمانی اشک ریختند و قلبشان سوخت و هنوز هم آرام نشدند این است که قلب عالم امکان حضرت بقیه الله الاعظم عجل الله تعالی فرجه الشریف به درد آمد و اشک آن حضرت جاری شده و این مطلب بر کل عالم تاثیر می‌گذارد.

ایشان ادامه دادند:ما هنوز سردار سلیمانی را نشناختیم او خدمت بزرگی به اهل بیت علیهم السلام کرد و حرم های ائمه اطهار علیهم السلام را از شر دشمنان اهل بیت حفظ کرد .

کاملی فر در ادامه گفت:دفقدان سردار فداکار و عزیز ما تلخ است ولی ادامه مبارزه و دست یافتن به پیروزی نهایی کام قاتلان و جنایتکاران را تلخ‌تر خواهد کرد.

ایشان در آخر، ازحضور و تلاش کارکنان ومدیران شرکت داروسازی زهراوی در برگزاری مراسم گرامیداشت شهادت حاج قاسم سلیمانی تقدیر و تشکر بعمل آوردند.

مهندس اسلامی مدیر عامل شرکت داروسازی زهراوی نیز در این مراسم ضمن خیرمقدم گویی گفتند: شهادت هنر مردان خداست و لیاقت سردار فقط شهادت بود. سردار سلیمانی به ما آموختند که با قدرت برای عزت اسلام بجنگیم.

ارسال توسط : خبرنگار آذربای…
بازدید
دیدگاه