اخبار ویژه
به همت پایگاه بسیج کارگری تراکتورسازی تبریز:

مراسم گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی در شرکت تراکتورسازی تبریز برگزار گردید.

کد خبر : 10584
دوشنبه 23 بهمن 1396 - 10:20

ویژه برنامه گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی به همت پایگاه مقاومت بسیج کارگری گروه صنعتی تراکتور سازی تبریز در محل سالن اجتماعات این شرکت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی بسیج کارگری سپاه عاشورا، ویژه برنامه گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی به همت پایگاه مقاومت بسیج کارگری گروه صنعتی تراکتور سازی تبریز با حضور جمعي از كاركنان، مديران و معاونان گروه صنعتي در محل سالن اجتماعات این شرکت برگزار شد.

سردار شاكري در این مراسم در سه محور به بیان چگونگي پيروي انقلاب و دستاوردها، عمليات والفجر8 و نیز خصايص حضرت فاطمه (س) پرداخت.

نماینده آستان قدس رضوی در آذربایجان شرقی رمز پيروزي انقلاب اسلامي ايران را در 22 بهمن سال 57 ايمان به خدا و رهبريت حضرت امام (ره) و وحدت و يكپارچگي مردم دانست.

شاکری به دستاوردهاي ايران اسلامي در طول اين 39 سال در خصوص مباحث علمي، صنعتي و نظامي عليرغم تمامي دشمني‌ها و شيطنت‌هاي داخلي اشاره نمود.

وی عمليات والفجر8 را يك عملياتي پيروزمندانه و با اشراف اطلاعاتي قلمداد كرده و شهدا را شمع محفل بشريت دانست.

سردار شاکری با اشاره به خصايص حضرت فاطمه زهرا(س)، از خوهران بسيجي خواست كه در الگوگيري از اين پاره تن پيامبر اسلام از يكديگر پيشي بگيرند.

 

مهندس ابوالفتح ابراهيمي مدیرعامل گروه صنعتی تراکتورسازی تبریز نیز در این مراسم ضمن تبريك دهه فجر فاطمي به بيان نقطه نظراتي در خصوص اقتصاد مقومتي و پيروزي انقلاب اسلامي و اهداف آن پرداخت و گزارشي از وضع موجود شركت ارائه كرد.

مديرعامل گروه صنعتي تراكتورسازي ايران با اشاره به تحريم ها و مشكلات پيش روي صنعت، اين نظام را مرهون خون شهدا و امام شهدا قلمداد نمود.

 

گفتنی است این ویژه برنامه با اهدای جوايز به برندگان مسابقات فرهنگي پايان يافت.

ارسال توسط : خبرنگار آذربای…
بازدید
دیدگاه