اخبار ویژه
مشاور عالی فرمانده کل سپاه در یادواره 10هزار شهید استان آذربایجان شرقی و 400شهید بسیج کارگری، اطاعت از رهبری را مهم‌ترین راهکار عبور از مشکلات کشور بیان کرد.

یادواره 400 شهید بسیج کارگری برگزار شد

کد خبر : 13663
پنجشنبه 11 مهر 1398 - 15:56

مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ولایت‌پذیری، توجه به نماز اول وقت و ارتباط با خدا را از جمله ویژگی‌های بارز شهدا برشمرد.

خبرنگار فرهنگی سازمان بسیج کارگری به نقل ازایثار آذربایجان شرقی یادواره 10 هزار شهید استان آذربایجان شرقی و بیش از 400 شهید بسیج کارگری آذربایجان شرقی با حضور جمع کثیری از مردم و مسئولین، خانواده‌های محترم شاهد و ایثارگر 8 سال دفاع مقدس و مدافعان حرم، مدیران کل دستگاه‌های اجرایی و مدیرکل بنیاد شهیدوامورایثارگران استان آذربایجان شرقی در محل مصلا اعظم حضرت امام خمینی (ره) تبریز به همت حوزه بسیج کارگری الحدید برگزار شد.

سردار خسرو عروج مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع شرکت‌کنندگان یادواره شهدای بسیج کارگری آذربایجان شرقی در سالن اجتماعات مصلای اعظم تبریز گفت: با توجه به شرایط سخت اقتصادی کشور و تحریم‌های ظالمانه دشمنان علیه مردم ایران، اجرای منویات رهبر انقلاب بسیار ضروری است.

وی تصریح کرد: با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری، از این طوفان‌های سهمگین عبور خواهیم کرد و تمامی نقشه‌های دشمنان همانند گذشته نقش بر آب خواهد شد.

سردار عروج برگزاری یادواره‌های شهدا را در کشور فرصت مهمی برای تبیین عقاید و ارزش‌های انقلاب برشمرد و گفت: انقلاب ما که منجر به پیروزی‌ها و توفیقات مهمی در کشور شد و دشمنان را ناکام کرد حول محور نهضت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) است.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ولایت‌پذیری، توجه به نماز اول وقت و ارتباط با خداوند متعال را ازجمله ویژگی‌های شهدا عنوان و بر ضرورت الگو گیری نسل جوان از این چراغ‌های هدایت تأکید کرد.

عباس پورحسن مدیرکل بنیاد شهیدوامورایثارگران استان در حاشیه این مراسم با اشاره به اینکه، جامعه کارگری استان در عرصه تولید فعالیت گسترده ای داشته و نقش مهمی در اقتصاد کشور ایفا می کنند گفت: در 8 سال دفاع مقدس و در دوران سازندگی و اکنون در محاصره شدید اقتصادی دشمن جامعه کارگری استان نقش‌آفرینی می‌نمایند.

وی تاکید کرد: مردم سلحشور ایران اسلامی تا پای جان از آرمان‌های بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران حمایت و در این راه از بذل جان نیز فروگذار نیستند.

ارسال توسط : خبرنگار آذربای…
بازدید
دیدگاه