اخبار ویژه
بازدید مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان آذربایجان شرقی از شرکت ایدم:

محمد جواد عقلمندی مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان آذربایجان شرقی از شرکت ایدم بازدید و با مدیرعامل شرکت دیدارکردند.

کد خبر : 13883
سه شنبه 14 آبان 1398 - 13:37

به گزارش خبرنگار فرهنگی سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان آذربایجان شرقی، محمد جواد عقلمندی مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان آذربایجان شرقی به همراه جمعی مدیران سازمان در نسشتی با مدیر عامل شرکت ایدم گفتند این یک واقعیت است که در جنگ تمام‌عیار اقتصادی با دشمنان قسم خورده کشورمان هستیم که پیشرفت‌ها و موفقیت‌های کشورمان را برنمی‌تابند. دشمن از هیچ شیوه‌ و اقدام ناجوانمردانه ای برای شکست ملت ایران و بستن درهای اقتصادی فروگذار نیست و حتی از تحریم دارو و غذا هم دریغ نمی کند تا با ایجاد نارضایتی عمومی اینگونه القاء کند که نظام حاکمیتی ناکارآمد می باشد

وی ضمن تبریک انتصاب مهندس رستم نژاد به عنوان مدیرعامل شرکت ایدم گفت : فعالان عرصه اقتصاد و تولید رزمندگان نظام در خط مقدم جبهه جنگ اقتصادی قرار دارند و با هر چرخش چرخ واحدهای تولیدی و اشتغال جوانان این مرز و بوم، تلاش های دشمن نقش برآب می شود.

در این نشست مدیرعامل ایدم به بیان دیدگاه ها و راهکارهای توسعه و رونق تولید و اشتغال و همچنین مشکلات پیش روی شرکت پرداختند و خواستار حمایت بسیج از تولیدکنندگان برای رفع موانع و مشکلات شدند.

ارسال توسط : خبرنگار آذربای…
بازدید
دیدگاه